kodulehe audit

Pärast veebilehe loomist algab selle arendamise periood. Leht täitub aktiivselt huvitavate blogide, reklaamibännerite ja teenustega. Iga päevaga muutub veebileht küpsemaks ja ilusamaks, ilmuvad külastajaid, mõned neist saavad klientideks. Ajapikku märkate, et nende arv ei kasva nii kiiresti nagu te olite planeerinud. Selline lugu toimub valdavas enamuses juhtudest.

Teil kerkis tõenäoliselt küsimus, mida oli tehtud valesti, mis jäi kahe silma vahele. Veebilehe audit aitab nendele küsimustele vastata.

Audit on jagatud järgmisteks tüüpideks

01

Kasutatavuse audit

Saidi kasutatavuse analüüs on ressursi kasutatavuse kontroll kasutaja poolt. Seda tüüpi audit võimaldab teil tuvastada kujunduse ja sisu puudused, mis takistavad külastajatel teie ettevõtte klientideks saamist. 

Lähtuvalt saidi auditi kasutatavusest anname soovitusi, mille järgimine võimaldab tõsta:

  • Külastajate seas ostjate arvu (konversiooni kasv);
  • Oma külastajate rahulolu ja huvi;
  • Nende lojaalsust oma ettevõtte suhtes.
02

SEO audit

Otsingupäringute analüüs võimaldab teil hinnata veebilehe olemasolu otsingumootorites. Meie agentuuri spetsialistide meeskond tuvastab programmikoodis ja tekstides probleemsed kohad, mis takistavad teie toote reklaamimist ega võimalda teil otsingutulemites kõrgeid kohti võtta.

Analüüsi tulemusena koostame teile soovitused, mille rakendamine aitab parandada veebilehe jõudlust.

03

Tehniline audit

Antud audit võimaldab teil tuvastada saidi tehnilisi probleeme. Siin on välja toodud osa nendest:

  • Serveri vastamise kontrollimine;
  • “Katkiste” linkide ja piltide otsimine;
  • Vormide töö kontrollimine;
  • Vigade otsimine tekstidest;
  • Stiili vastavuse kontrollimine kõigil lehtedel;
  • Veebilehe töö kontrollimine mobiilseadmetes ja tahvelarvutites;
  • Metasiltide kontrollimine;
  • Veebipoe korvi kontrollimine.

Tehniline audit aitab tuvastada probleeme, mis on seotud saidi sisu ja kujundusega.

04

Turu-uuring

Antud uuring hõlmab kõiki ülaltoodud auditi tüüpe, lisaks konkurentide analüüsi, teie brändi efektiivsust ja erinevaid võimalusi teie brändi turul reklaamida.

Turundusanalüüs võimaldab teil tuvastada oma ettevõtte asukohta internetis, mille põhjal võib hiljem läbi viia sihtrühma analüüsi.

Seda tüüpi audit sobib nendele ettevõtetele, kes soovivad laiendada müüki, tuua turule uut kaubamärki ja tugevdada oma praeguseid positsioone. Turundusanalüüsi tulemuste põhjal pakume teile taktikalist lahendust reklaamikampaania strateegia jaoks.

Individuaalne Lähenemine

Kas soovite saada täpsemat teavet teenuste ja hindade kohta?
Täitke allolev vorm ning meie spetsialistid võtavad teiega konsulteerimiseks ühendust.
small_c_popup.png

Kas on küsimusi?

Täitke alloleva vormi TASUTA konsultatsiooni saamiseks?